Ένας αγώνας δίχως τρομερές συγκινήσεις ήταν ο αγώνας της Σιγκαπούρης. Οι οδηγοί της Ferrari «έπαιξαν» με την στρατηγική και στο τέλος βγήκαν κερδισμένοι. Λίγο η αλάνθαστη οδήγηση του Φέτελ, λίγο η μορφή της πίστας που δεν ευνοεί τα προσπεράσματα, βοήθησαν τους δύο οδηγούς της Ferrari να κάνουν το πρώτο 1-2 της σεζόν.
Βεβαίως η στρατηγική της Ferrari να βάλει πρώτο τον Φέτελ βοήθησε τον Γερμανό να μην βρει κίνηση μπροστά του, να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά και να δημιουργήσει μια διαφορά που έκανε τον Λεκλέρ στην αλλαγή ελαστικών του, να βγει πίσω του. Ο Λεκλέρ ήταν εκνευρισμένος με αυτή την εξέλιξη καθώς πίστευε πως ο αγώνας ήταν δικός του αλλά η αλήθεια είναι πως ο Φέτελ έκανε εξαιρετική δουλειά και του άξιζε η νίκη.
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε έναν σιωπηλό αγώνα δίχως προσπεράσει και δίχως μάχες. Ήταν σταθερός, γρήγορος και αποτελεσματικός και του άξιζε η 3η θέση και το βάθρο.
Η Mercedes χάθηκε κάπου στην στρατηγική. Θυσίασαν τον Μπότας προς όφελος του Χάμιλτον ζητώντας του στην ενδοεπικοινωνία να κάνει έναν γύρο 3 δευτερόλεπτα πιο αργά από τον εκείνη τη στιγμή ρυθμό του, μόνο και μόνο για να βγειο Χάμιλτον εμπρός του όταν θα έκανε αλλαγή ελαστικών. Τελικά ούτε ο Χάμιλτον που τερμάτισε 4ος εκμεταλλεύτηκε την «αβάντα» της ομάδας, αλλά και ο Μπότας έμεινε με την 5η θέση ενώ θα μπορούσε να τερματίσει 4ος.
Ο Άλμπον δείχνει καλά στοιχεία και βρέθηκε με έναν ήρεμο αγώνα στην 6η θέση. Αντίστοιχα ο Νόρις συνεχίζει το σερί των καλών τερματισμών με μια 7η θέση, αλλά και ο Γκασλί δείχνει σε όλους πως δεν ήταν παλτό με την 8η θέση του. Ο Χούλκενμπεργκ από την 9η θέση βλέπει το όνειρο της Formula 1 να ξεθωριάζει για την επόμενη σεζόν και απλώς προσπαθεί μπας και πείσει κάποια ομάδα πως αξίζει να παραμείνει στο τσίρκο. Τέλος ο Τζιοβινάτσι που μάλιστα για αρκετούς γύρους βρέθηκε στην 1η θέση του αγώνα μπήκε για άλλη μια φορά στους βαθμούς κάτι που δεν κατάφερε ο Κίμι που είχε ένα τζαρτζάρισμα με τον Κβίατ.
Χλιαρός αγώνας. Δεν χάσατε όσοι δεν τον είδατε τίποτε. Είχαμε 3 αυτοκίνητα ασφαλείας και ελάχιστες μάχες κυρίως για τις πίσω θέσεις.
ΠΗΓΗ: epiloges.tv