Η McLaren θέλει «διαφάνεια» στο θέμα των κινητήρων της Renault

0
306
Carlos Sainz, McLaren MCL34

Η McLaren πιστεύει πως είναι ζωτικής σημασίας η «διαφάνεια» της Renault έτσι ώστε να βρεθεί το τί πήγε στραβά με τον κινητήρα της στο Grand Prix του Βελγίου, εκεί όπου μια διπλή αστοχία των κινητήρων άφησε την ομάδα χωρίς βαθμούς.

Ο αγώνας του Carlos Sainz τελείωσε πριν καν προλάβει να ξεκινήσει, αφότου ο κινητήρας της Renault του αποκόμισε πρόβλημα στον γύρο σχηματισμού, με αποτέλεσμα να διακόψει τη λειτουργία του λίγο μετά την εκκίνηση.

Προβλήματα όμως και για τον Lando Norris, ο οποίος ενώ βρισκόταν καθ’ οδόν για ένα φοβερό αποτέλεσμα, με τον rookie να βρίσκεται στην 5η θέση έχοντας εκκινήσει 11ος, έχασε τελείως την ισχύ του κινητήρα στον τελευταίο γύρο, σταματώντας στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, μένοντας εν τέλει 11ος.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Andreas Seidl, δήλωσε πως όλοι στη McLaren ήταν εκνευρισμένοι που έχασαν την ευκαιρία για καλούς βαθμούς σήμερα, ενώ στάθηκε στις από κοινού προσπάθειες που απαιτούνται προκειμένου να γίνουν πλήρως κατανοητά τα προβλήματα.

«Είναι απογοητευτικό που είχαμε δύο DNF. Μάλιστα, ο ένας οδηγός μας δεν ήταν καν σε θέση να εκκινήσει κανονικά», σχολίασε ο Seidl. «Την ίδια στιγμή, αυτή η κατάσταση αφορά και την πλευρά της Renault επίσης».

«Η Renault κάνει μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να φέρει αναβαθμίσεις ισχύος μέσα στη σεζόν, κάτι που είναι πολύ ενθαρρυντικό. Όμως, φυσικά, είναι απογοήτευση να έχουμε όλες αυτές τις ποινές και τα DNF στον αγώνα. Είναι σημαντικό να υπάρχει μια διαφανής και ανοιχτή σχέση σε αυτό το κομμάτι. Και αυτό για να αναλύσουμε τα θέματα και να προσπαθήσουμε να βρούμε από κοινού λύση σε αυτά».

Ερωτώμενος για το εάν τα προβλήματα στην Spec B σημαίνουν πως η ομάδα μετανιώνει που δεν έβαλε την Spec C στον αγώνα, ο Seidl απάντησε: «Πρέπει να περιμένουμε πρώτα, δε νομίζω πως έχουν σχέση. Και πάλι, αυτό είναι υπόθεση και πρέπει να περιμένουμε να δούμε. Δε νομίζω πάντως πως έχει να κάνει με την έκδοση του κινητήρα».

Επίσης, ο Seidl αναφέρθηκε στο πρόβλημα της μονάδας ισχύος του Norris, λέγοντας πως δε βρισκόταν στο τέλος της ζωής της, έτσι θα έπρεπε να έχει τη δυνατότητα να κάνει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα.

Στη McLaren σχολιάζουν πως ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κρατήσουν από το GP του Βελγίου είναι το γιατί ο ρυθμός τους στον αγώνα ήταν τόσο δυνατός σε σχέση με τις κατατακτήριες, εκεί όπου έδειχναν να έχουν σαφές μειονέκτημα.

Πάνω σε αυτό ο Seidl είπε: «Πολύ ενδιαφέρον έχει το να δούμε την ανάλυση του αγώνα μέσα στην εβδομάδα. Ποιος ήταν ο λόγος που ξαφνικά μπορέσαμε να είμαστε οι 4οι γρηγορότεροι, καθώς δεν το περιμέναμε αυτό με τα όσα είδαμε την Παρασκευή και το Σάββατο».

«Κάναμε ένα βήμα στις κατατακτήριες με τον Lando και βρεθήκαμε μόλις ένα δέκατο μακριά από το Q3. Όμως περίμενα διαφορετικό τον αγώνα μας από αυτό που ήταν», πρόσθεσε ο Seidl.

 

ΠΗΓΗ: f1fan.gr