Από τα Airbnb κερδίζει η γειτονιά

0
625

Περί τα 25 δισ. δολάρια ξόδεψαν το 2018 οι Airbnb τουρίστες σε εστιατόρια και καφέ. Αυτό προέκυψε από στοιχεία που αντλήθηκαν από 46 χώρες και προορισμούς στους οποίους δραστηριοποιείται η Airbnb. Μάλιστα σχετική έρευνα που διενήργησε η πλατφόρμα έδειξε πως οι επισκέπτες των σπιτιών της θα έχουν δαπανήσει πάνω από 30 δισ. δολάρια σε εστιατόρια και καφέ στους ίδιους προορισμούς ολόκληρο το 2019.

Οι ταξιδιώτες επιλέγουν να δουν μέρη που δεν θα έβλεπαν σε άλλη περίπτωση, συχνά μάλιστα δεν κινούνται πέραν της γειτονιάς που βρίσκεται το σπίτι όπου διαμένουν. Το 84% των ιδιοκτητών στην Airbnb ανέφεραν ότι προτείνουν εστιατόρια και καφέ στους επισκέπτες τους. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύουν οικονομικά τις τοπικές επιχειρήσεις και δεν επιλέγουν τις κλασικές τουριστικές περιοχές. Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες της Airbnb δαπανούν το 42% των χρημάτων τους στις γειτονιές όπου μένουν.

Από τα 25 δισ. δολάρια που ξόδεψαν οι τουρίστες το 2018, τα μεγαλύτερα ποσά δαπανήθηκαν στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, δαπάνησαν τουλάχιστον 11 δισ. δολάρια στα εστιατόρια και τα καφέ, εκ των οποίων 2,7 δισ. δολάρια στη Γαλλία, 1,7 δισ. δολάρια στην Ισπανία και 1,3 δισ. δολάρια στο Ην. Βασίλειο.

Συνέχεια έχει η Αμερική, όπου οι επισκέπτες δαπάνησαν τουλάχιστον 10,2 δισ. δολάρια σε εστιατόρια και καφέ, εκ των οποίων τα 7,6 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, τα 989 εκατ. δολάρια στον Καναδά και τα 650 εκατ. δολάρια στο Μεξικό.

Στην Ασία δαπάνησαν 2,4 δισ. δολάρια, εκ των οποίων 755 εκατ. δολάρια στην Ιαπωνία και 493 εκατ. δολάρια στην Κίνα.

Στην Αυστραλία και τη Ν. Ζηλανδία δαπάνησαν 1,1 δισ. δολάρια και περί τα 156 εκατ. δολάρια στη Ν. Αφρική.

 

 

ΠΗΓΗ: patris.gr